Rendikorterite haldamine
LÜHIAEGSE rentimise haldamisteenus
HINDA OMA KINNISVARA LÜHIAEGSE RENDI VÄÄRTUST
HOOLITSEME TEIE KINNISVARA EEST JA SUURENDAME TEIE TULU
Pakume pea kõiki teenuseid seoses teie üürikorteri haldamisega! Meie lühiajalise renditeenuse kaudu on teie üürikorterilt saadavat tulu võimalik märgatavalt suurendada.
Läbipaistev juhtimine – Teavitame teid igast broneeringust. Meil ei ole minimaalset lepingutähtaega – oleme omalt poolt pakutava teenuse kasumlikkuses enesekindlad ning usume, et õnnelikud kliendid jäävad, sest nad ise seda soovivad!
Kuulutuste loomine – Korteri lisamine erinevate kanalite loetellu, otsingute optimeerimine ja professionaalne fotograafia.
Hinna optimeerimine – Kohalikud teadmised ja üle kümne aasta pikkune kogemus ideaalse hinna määramiseks ja teie sissetulekute suurendamiseks. Lühiajalise üürimisega saavad kinnisvara omanikud teenida 20-60% rohkem kui pikaajalise üürimisega.
Külalistugi – Kogu külalistega suhtlemist, alates päringutest ja broneeringutest kuni probleemide lahendamise ja tagasisideni, käsitleme meie.
24 h check-in – Kohtume klientidega, juhatame nad korterisse ning anname võtmed teie külalistele üle igal kellaajal, päeval ja öösel. Lisaks anname neile ka mõned kohalikud näpunäited ning soovitused!
Professionaalne puhastus – Organiseerime teie külaliste poolt tasutud professionaalse puhastuse ja varude täiendamise (šampoon, seep, sussid, tualettpaber ja nõudepesumasina tabletid), et tagada kodude puhtus ja kõrged hinnangud.
Kvaliteetsed hotelli pesud – Organiseerime puhtad voodipesud ja rätikud, mis kõik pestakse korterist väljaspool.
Turvalisus – Pakume teile meelerahu paigaldades teie korterisse müraandurid, et tagada öövaikuse austamine.
Täielik paindlikkus – Teie kodu, teie väljaüürimistingimused. Teie otsustate, millal korter on broneerimiseks saadaval ja millal soovite seal ise viibida.
Kinnisvara hooldus – Meil on oma ala spetsialistid, kes lahendavad kõik hooldusega seotud probleemid vaid lühikese etteteatamisega.
Superhost staatus – Oleme saanud Superhost staatuse, mis on professionaalse juhtimise ja kõrgete tagasisidehinnangute tulemus.
Haldustasud – Haldustasud algavad alates 20% (olenevalt kinnisvara tüübist ja asukohast). Minimaalne lepingutähtaeg puudub. Ettemaksud puuduvad. Koristustasu maksavad külalised lisatasuna.
ISIKLIK LÄHENEMINE
Kohtume ja tervitame kõiki oma külalisi isiklikult – nii teame täpselt, kes teie ruume rendib.
KÜLALISTUGI
Kogu külalistega suhtlemist, alates päringutest ja broneeringutest kuni probleemide lahendamise ja tagasisideni, käsitleme meie.
HOTELLI TASEMEL
Meil on pikaajalised hotellialased kogemused ja teadmised ning kõik külaliskorterid on varustatud kvaliteetsete hotellipesude ja rätikutega.
KINNISVARA HOOLDUS
Meil on oma ala spetsialistid, kes lahendavad kõik hooldusega seotud probleemid vaid lühikese etteteatamisega.
SUPERHOST
Me teeme kõvasti tööd, et säilitada oma Superhosti mainet ja staatust, mis kajastub kõrgetes hinnangutes ja külaliste tagasisides.
LÄBIPAISTVUS
Teavitame teid igast broneeringust. Meil ei ole minimaalset lepingutähtaega – oleme omalt poolt pakutava teenuse kasumlikkuses enesekindlad ning usume, et õnnelikud kliendid jäävad, sest nad ise seda soovivad!
KORDUMA kippuvad küsimused
MILLISED ON TEIE TÖÖTUNNID?
Dream Stay on saadaval 24/7. Broneeringu kinnitusega saate te meie ööpäevaringselt töötava telefoninumbri.
MIS ON MINIMAALNE ÖÖDE ARV?
Minimaalne viibimisaeg meie korterites on 2 ööd.
KUIDAS VÕTMED KÄTTE SAAN?
Kohtume teiega isiklikult korteri ees, et teile korterit tutvustada ning seejärel võtmed kätte anda. Lisaks on võimalus korterisse ka lisatasu eest tellida võtmete transport.
KUIDAS SAAN BRONEERINGU EEST MAKSTA?
Maksta saab pangaülekandega, PayPali või krediitkaardiga. Broneerimisel nõuame 30% ettemaksu. Ülejäänud summa tuleb tasuda 30 päeva jooksul enne saabumist.
KAS KORTERIS ON TASUTA WIFI?
Jah, kõikides korterites on tasuta juhtmevaba internetiühendus. Parooli leiate korterist.
MIS ON KORISTUSTASU?
Dream Stay hoolitseb selle eest, et kõik korterid oleksid peale iga külalist korralikult puhastatud. See hõlmab voodilinade, -pesude ja käterätikute vahetust, nõude puhastamist, prügi väljaviimist ja korteris esinevate vigade kontrollimist ning ülevaatust. See protsess on vajalik selleks, et iga külaline saaks siseneda meie standarditele vastavalt puhtasse korterisse.
KAS VARASEM SAABUMINE ON VÕIMALIK?
Varasemat saabumist saame võimaldada juhul, kui korteris pole eelneval õhtul külalisi sees olnud. Hiline saabumine (pärast kella 20.00) maksab 15 eurot.
KAS TEIL ON KA RAHVUSVAHELISI TELEKANALEID?
Kõikides korterites on valik kohalikke ja rahvusvahelisi telekanaleid. Rahvusvaheliste kanalite hulgas on nii inglis-, vene- kui ka soomekeelsed kanalid.
KAS VOODILINAD JA RÄTIKUD ON KORTERIS OLEMAS?
Kõikides külaliskorterites on puhtad voodilinad, voodipesud ja rätikud. Lisaks on ka tualettpaber, šampoon, seep, tasuta kohvikapslid ja sussid.
KAS TEIE KORTERIS ON SUITSETAMINE LUBATUD?
Üheski meie korterites EI OLE suitsetamine lubatud! Selle reegli rikkumine toob kaasa 200 euro suuruse rahatrahvi ja kohese rendilepingu lõpetamise.
KAS TEIL ON PEOKORTEREID?
Peod ja üritused on meie korterites eranditeta keelatud! Kui otsid kohta peoks, ürituseks või muuks seltskondlikuks koosviibimiseks, siis palume selleks otsida korterit kusagilt mujalt. Maksimaalne korterisse lubatud inimeste arv on märgitud iga korteri juurde eraldi.
KAS TE PAKUTE TASUTA PARKIMIST?
Mõne korteriga kaasneb ka parkimine. Palun küsige parkimisvõimaluste kohta enne broneeringu tegemist.
KAS TEIE KORTERITES ON LEMMIKLOOMAD LUBATUD?
Enamikus meie korterites ei ole lemmikloomad lubatud, kuid on ka erandeid! Lisateabe saamiseks võtke meiega ühendust.
Lisaküsimuste korral võtke meiega ühendust aadressil info@dreamstay.ee